piątek, 5 kwietnia 2013

Ostatnia piosenka



Hej ;) Długo się nie odzywałam bo święta i wgl:) Ale też że nie mam ostatnio weny żeby coś napisać :) To może opowiem wam trochę o książce. Tą książkę skończyłam chyba ze dwa dni temu to zaczynam :)Ta książka nosi tytuł "Ostatnia Piosenka" Nicholasa Sparksa .Ta książka opowiada o zbuntowanej nastolatce Ronnie która z niechęcią reaguje na informacje że całe lato spędzi z ojcem, którym od trzech lat nie miała kontaktów czyli od rozwodu rodziców.W Nowym Yorku była przyłapana na kradzieży i chodziła nocami do nocnych klubów.Od małego uczyła się gry na pianinie od swojego ojca , który był w tym prawdziwym mistrzem.Po jego odejściu Ronnie znienawidziła ten instrument i obiecała sobie że nigdy na nim nie zagra.Dziewczyna później poznaje gracza siatkówki plażowej -Willa,żyjącego marzeniami o studiowaniu na Ivy League.Z czasem bohater staje się obiektywem westchnień Ronnie. Z czasem dowiaduje się o sekrecie jaki chłopa trzyma od kilku miesięcy oraz o tajemnicy swojego ojca.
RESZTĘ TO JUŻ SAMI MUSICIE PRZECZYTAĆ ;) NIE BĘDĘ WAM ZDRADZAĆ ZAKOŃCZENIA ŻYCZĘ MIŁEGO CZYTANIA ;) 




O tej książki okładka : 
                                                                                                       

  Miłego czytania i mam nadzieję że zachęciłam wam do przeczytania całej książki ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz