środa, 13 marca 2013

Czarna Owca



Hej dopiero co zaczynam od dawna się zbierałam żeby napisać bloga ale teraz mam odwagę .  Mam   na imię Natalia ;) Bardzo lubię książki dlatego założyłam bloga ;) Powiem co czytać czego unikać , jakie książki są najlepsze które i które nie warto przeczytać :) Mam nadzieję że będziecie chętnie czytać mojego bloga ;)






Moja ulubiona książka to " Czarna Owca " Iwony Sobolewskiej 


 Nie dawno ją przeczytałam . Po prostu jest boska . Ta książka opowiada o Jagodzie pół polce pół włoszce która wiedzie  beztroskie życie nastolatki w niewielkiej  miejscowości Ladispoli. Wydaje się, że ma wszystko – kochających rodziców, przyjaciół, nianię, która towarzyszy jej od dzieciństwa i traktuje jak córkę. Tragiczny wypadek, w którym giną jej rodzice, sprawia, że w życiu Jagody zachodzą poważne zmiany. Musi opuścić Włochy i zamieszkać w Polsce z siostrą mamy, której – z powodu konfliktu, w jaki popadły siostry – niemal nie zna. Stopniowo odnajduje się w nowej rzeczywistości, poznaje rodzinne historie, zaprzyjaźnia się z ciotką, z którą łączy ją wspólna pasja – malowanie. Stałymi bywalcami w domu ciotki są bracia o artystycznych duszach, Mikołaj i Przemek, z którymi Jagoda od razu znajduje wspólny język. Ich relacje nieco się komplikują: młodszy z braci zakochuje się w dziewczynie, ona z kolei kocha się skrycie w starszym, Mikołaju, przekonana, że nie ma u niego szans.  Dalej musicie sami przeczytać .Mam nadzieję że wam się spodoba jak i mi :) ;*
 o to jej okładka ;) 


2 komentarze: